Landslagsamling roklubben stengt uke 3. (Åpnet hver kveld fra kl 17:30)

Roklubben er så heldig og ha landslaget på besøk. I og med at regjeringen har sagt bredde idretten bør holde stengt vil roklubben være stengt for medlemmer inntill videre.

Roklubben åpen formedlemmer kun ettermiddager etter kl 17.30

Derfor vil det si INGEN medlememer utenom landslagsroere skal inn i bygningen i andre etasje frem til 17:30

Hvis roklubben åpner vil disse regler gjelde:

Etter kl 1730. og frem til kl 22. kan roklubbens medlemmer bruke klubben etter klubbens korona regler:

• Ingen trening ved tegn til symptomer
  • 1 m avstand mellom medlemmer
  • Håndvask/spriting ved ankomst til roklubben
  • Maks 6 personer i treningsrommet.
  • ALLE BERØRTE FLATER I TRENINGSROMMET SKAL VASKES ETTER BRUK MED MIKROFIBER KLUT OG SÅPEVANN.
  • SKRIV DITT NAVN I LOGGEN ETTER TRENING
  • Garderober kan brukes til skifte i, men ingen dusjing for medlemmer

Dette innebærer også at det vil bli rigget om å flyttet en del båter i båthallen med tanke på samlingen plass denne samlingen. Har du tenkt å ro eller andre spørsmål. Ta kontakt med Oskar Sødal (41233072) Bildet er fjernet.